حمایت دانشجویان تهران از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا قتل دختر اصفهانی مبتلا به اوتیسم به دست مادرش مشهد، سومین قطب پیوند کبد در کشور است آرامگاه فردوسی برای ۱۰ شب میزبان بزرگداشت حکیم‌توس است دستگیری متهم به سرقت دو میلیاردی طلا در مشهد ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان تا حالا چند تا بستنی خوردین؟ رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
سرخط خبرها

اعمال قانون ۲ هزار و ۳۲۱ فقره تخلفات حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ خودرو متوقف شد (۲۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۳۸۳
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
اعمال قانون ۲ هزار و ۳۲۱ فقره تخلفات حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ خودرو متوقف شد (۲۰ دی ۱۴۰۲)
سرپرست پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال قانون ۲ هزار و ۳۲۱دستگاه خودرو متخلف و حادثه‌ساز در طرح تشدید برخورد با رانندگان متخلف طی ۲۴ساعت گذشته خبرداد.

سرهنگ سیدرضا اسدنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن بیان آمار تصادفات طی ۲۴ساعت گذشته اظهار کرد: ۵۰۰ تصادف جرحی و خسارتی به وقوع پیوسته است که از این میان، ۴۳۹ فقره خسارتی و ۶۱ فقره جرحی بوده و در پی وقوع این تصادفات ۶۴ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: همچنین تعداد ۲هزار و ۳۲۱ تخلف خودرو‌های حادثه‌ساز در ۲۴ساعت گذشته به ثبت رسیده که  منجر به توقیف ۶۱ دستگاه خودرو شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->